FOLLOWERS

Ahad, 9 September 2012

6 Buah Novel Dan Sebuah Buku Masakan Novelis Shahriah Jadi Milikku.


Korang nampak tak 6 buah novel dan sebuah buku masakan dalam gambar di atas tu....kalau nak tahu semua novel2 tu hasil dari kemenangan yang akak sertai dalam kuiz yang di anjurkan oleh novelis Shahriah Abdullah pada bulan Ramadhan baru2 ni di blog beliau.
Syukur Alhamdulillah memang tak sangka pulak boleh menang hadiah utama....bukan itu aje banyak lagi hadiah yang akak dapat dari beliau tau.Kalau nak tengok en3 pasal kemenangan tu di SINI.Bertambah lagi koleksi novel2 ai....bestnya kihkihkih.
Rasanya ramai yang telah mengenali novelis Shahriah ni,beliau juga adalah peserta Master Chef Malaysia musim pertama.
Sekarangkan masih sibuk musim raya lagi dan memang tak sempat nak baca lagi novel2 yang akak dah terima ni,nanti bila dah habis baca akak akan review di blog ni ye.Tengok dari tajuk novel2 ni rasanya semuanya best2 belaka. Di bawah adalah 5 blog novelis ni....Jom jadi follower blog beliau.






Da Baca ? Sila Like N Komen Terima Kasih!!.

5 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Salam Norzie..Tahniah!.Bestnya byk dapat novel tu....:D

Shahriah Abdullah Novelis berkata...

Assalammualaikum Kak Norzie cayangggg! Tahniah yaaa... ada satu lagi belum di bereskan wang tunai heehhee.. sabar yaa.. Insya~ALLAH bila free nanti sha uruskan. Sha ni kerja nak kena susun kalau tidak aje memang terlupa dan terlepas pandang.. jangan kecik hati ya kak cayang dia... tunggUuuu...

OUTBOUND DI MALANG berkata...

nice post :)
ditunggu kunjungan baliknya yaah ,

myda_ahmad berkata...

tahniah norzey....ooo rupanya nielah pemenang tempat pertama....saya tmpt ke 5.....
oh ya!..cantik blog....baru tukar ke?

 
This Blog is Protected. Copyright 2012 Norzie © Design By Cik Rose Cute