FOLLOWERS

Selasa, 11 Januari 2011

CABUTAN BERTUAH

Assalamualaikum.

Alhamdulillah..... syukur kpd Allah. Lucky is rezeki......macam tak percaya aje,tapi yang nyatanya koi memang happy sangat2.Nak tahu tak nape.....tadi sis baru terima bungkusan pos laju yang di kirim oleh Lisa Creation dari Bintulu Sarawak.Sis menang hadiah pertama dalam mypassionmycraft first giveaway. yang dianjurkan oleh Lisa Creation.

Nak tahu hadiahnya:- (sorry pic tak berapa clear coz pakai h/p cap ayam)



Cantikkan kain batik Sarawak dan 1 froggy keychain.Kain batik tu bukan sehelai tapi 4helai yang berlainan corak.Terima kasih banyak2 Lisa.Kain batik ni sis belum fikir lagi nak buat apa....buat sementara ni simpan dulu.

Sebelum ni sis juga dah terima bungkusan pos laju dari Pn Jura Rahim.Sis tak menang tapi ada gift utk sis sebagai perserta pertama.Terima kasih banyak2 ye Pn Jura.

hadiahnya:-baju baby.



Sis juga ada menang dalam giveaway yang dianjurkan oleh Izyan.....hadiahnya topup rm10.Alhamdulillah.....best juga dapat topup free.Boleh hello2 mak kat kampung.

Apapun terima kasih kepada rakan2 bloggerku yang disayangi kerana sudi singgah kat blog sis yang jarang update ni.Dah bersawang ke....huhuhu.

Untuk pengetahuan semua(mcm pengumunan nak cabutan bertuah pulak).Sis dah ujudkan satu lagi blog baru.Kalau ada kesudian ziarahlah http://cempakakuningku.blogspot.com/. cempaka kuning memang sis buat khas untuk giveaway dan contest.Blog ni sis dah tak mahu campur aduk dengan ga lagi.Kalau sape2 nak tag sis kat blog ni pun boleh....tapi sis akan buat N3 di blog Cempaka kuning.Bila cempaka kuning nak buat giveaway pulak.....nantilah ye,Tunggu umur blog setahun ke....klu buat skg bimbang tak ada yang nak join maklum la blog baru.
Da Baca ? Sila Like N Komen Terima Kasih!!.

1 comments:

 
This Blog is Protected. Copyright 2012 Norzie © Design By Cik Rose Cute