FOLLOWERS

Ahad, 4 Mac 2012

KOLEKSI NOVEL.

Antara koleksi novelku.Dulu selalu beli buku yang di tulis oleh Norhayati Berahim.Sekarang kalau nak beli novel saya lebih suka baca sinopsis atau jalan cerita sesebuah novel tersebut.Banyak juga saya dah baca novel dari penulis2 baru....walaupun mereka baru hasilkan novel sulong tapi best sgt.Bila dah baca rasa tak puas dan nak ulang berkali2.Alahai....memang berbakat.Siapa penulis yang saya maksudkan tu????. Apapun tahniah untuk semua penulis baru dan teruskan penulisan anda.


Tengok pic tu...sikecil ni pun tumpang sekaki.Ni novel yang baru saya beli dan ada yang belum baca lagi.Biasanya lepas beli,saya akan balut/sampul dulu sebelum baca.Habis baca mesti simpan baik2(sayang tau).Kalau anak2 nak baca berulang-ulang kali saya pesan....jangan lupa jaga baik2 tau.

Da Baca ? Sila Like N Komen Terima Kasih!!.

3 comments:

man berkata...

memupuk semangat membaca..

Uncle Jonni berkata...

wah!! banyak tu....
huhuhu

khai berkata...

banyaknya koleksi novel sis.

 
This Blog is Protected. Copyright 2012 Norzie © Design By Cik Rose Cute