FOLLOWERS

Sabtu, 13 Oktober 2012

KERANA SEBIJI Epal

KERANA SEBIJI Epal adalah hasil karya yang ke 8 Shahriah Abdullah....suatu nama yang tidak asing kepada peminat novel dan semakin dikenali sejak tampil menjadi finalis dalam rancangan realiti TV, Masterchef Malaysia musim pertama. 
Novel KERANA SEBIJI Epal ini mengisahkan percintaan,pengorbanan dan hasad dengki merupakan sandiwara hidup.Begitulah yang terjadi dalam hidup Najla seorang gadis cantik,bijak dan hartawan.
Kepada peminat novel yang belum memiliki novel ini cepat dapatkannya di pasaran.
Penulis: Shahriah Abdullah
Harga: Sem Mal RM25.90/Sabah&Sarawak RM28
Halaman: 604

Sinopsis-KERANA SEBIJI Epal

Kerana sebiji epal, Najla telah ditinggalkan Herman.Hidup Najla mula terumbang-ambing setelah ditinggalkan Herman. Setelah mengenali Khairy, Najla mula bangkit semula. Lama-kelamaan terbit rasa cinta di hati Najla. Namun hubungan mereka mendapat tentangan hebat daripada Datuk Nordin dan Datin Munira. Akhirnya Najla jatuh sakit. Dia telah dirawat oleh Doktor Ikmal. Doktor Ikmal pula terpegun melihat wajah Najla yang seiras dengan wajah arwah isterinya, Sheila. Dia mula menganggap Najla seperti isterinya. Apakah yang akan terjadi seterusnya? Antara Herman, Khairy dan Doktor Ikmal, siapakah yang menjadi pilihan Najla? Adakah Herman? Adakah Khairy? Ataupun Doktor Ikmal?

"Jaga sikit kata-kata awak tu.Naj tak ada kena mengena langsung di dalam hal ini.Jangan nak babitkan isteri saya di dalam muslihat kamu berdua."~Herman

"Abang,tolonglah percayakata-kata Naj.Naj mencintai abang lebih dari segala-galanya.Naj dah tutup dairi hitam itu."~Najla

"I minta maaf jika you marah dengan apa yang terjadi.Semuanya secara kebetulan.Wajah you persis wajah isteri I,"~Doktor Ikmal.

Da Baca ? Sila Like N Komen Terima Kasih!!.

3 comments:

Acik Erna berkata...

Menarik novel ni ye norzie.acik dah lama x baca.dulu memang peminat ni.satu la beli dan baca novel ni

sal ya berkata...

salam kenal...

selamat membaca ye!!!

 
This Blog is Protected. Copyright 2012 Norzie © Design By Cik Rose Cute